Sunday, April 5, 2009

si kecik itu

aku ada rules.salah satunye ialah aku dah tetapkan utk satu hari aku akan post 1 entri saja.tapi arini aku terpaksa break the rules.sejak beberapa hari lepas aku xupdate blog.bkn ape.xde idea.dan juga sibuk siapkan buku log pengakap.

xpela ek.sekali skala.ini pun aku nk post lagi.tp aku ingat nnti je lah.berbalik kpd tajuk..
aku dah jumpe si kecik itu.
sudah 4bulan
mmg sgt comel.
rajin senyum.
suke mencakar.

adam oh adam
cepatlah membesar

aku balik rumah abg adi smlm.xla jauh sgt.kat gombak.arini dah balik kolej semula.kak lia msk ketam arini.ouh.sgt sedaplah.abg bunkuskan utk aku.aku xtgk pun bape byk die letak.reaksi aku masa buka bekal tu .ouh.ade nasik.ade sayur kangkung.ade ketam.ehh.'pergh..biar betul..3ketul ketam die letak?gile la pakcik ni'

aku pun mkn je la dgn perasaan risau.cmne kalu xabis ni.membazir la plak.tp.tahla.xsedar.tau2 ketam2 tu dah xde.tinggal kulit je.nasik dgn kangkung pun sama.

p/s: kes makan xingat dunia~

2 comments:

misswe3tlady_90 said...

zety.
ko klo mkn bkn mmg camtuh ker???
hehe..

Zety Zainal said...

haha..yelakot..

ingat dulu mase kat dorm adil dgn petom..linda slalu bwk makanan

makan xingat doniaa~