Monday, April 13, 2009

Malam Taman Bintang


asalamualaikum.rajah menunjukkan seorang zety sedang menghadiri majlis makan malam kolej beliau yg ter..tercinta? iaitu kolej ungku omar..ohh..ok la tu.tema mlm itu ialah bunga.ape kaitan dgn malam taman bintang?aku pun xtau.it supposed to be malam taman bunga lah kan?

kau ingat kat arena of star je ade Anugerah Bintang Popular?kat kolej aku pun ade laaa

felo paling sporting:En Raizol
JMK lelaki paling popular: saudara hafiz husna
JMK perempuan paling popular:(hadoiii..maaplah kak..saye lupe bebenor..puas dah recall tp
 xingat gak)
rakan exco lelaki terbaik: saudara tn.faris
rakan exco perempuan terbaik: saudari nor asilah
king of the night:saudara hairie
queeen of the night:saudari nafsiah

guest star:saudari sarah & saudara faiz

tukang makan terbanyak:ade la sorang minah ni kat meja aku ni.makan 2round


motif entri ini?
tah la.suke hati saje



p/s:boring la jadi tukang makan je.

4 comments:

fana said...

zety, aku tak delete blog pon. tuka url jek. nanti kau update la yeh. hihi

Aimy Yasmin said...

ewaah..

malam dinner ak plak,
"malam semarak kasih"

waa.. sangat menggoyahkan jiwa.
malam tu, macam sume org ade kapel.

kecuali aku.
tssk

Zety Zainal said...

wah malam semarak kasih

haruslah sume ade kapel

hehe.cik abg kau jauh ye

sabar je lah kan~

Zety Zainal said...

fana: iyelah.aku suda update.

hepy blogging..hehe~