Saturday, April 18, 2009

hot n cold

cause you're hot then you're cold
you're yes then you're no
you're in and you're out
you're up and you're down 
you're wrong when it's right
it's black and it's white
we fight, we break up
we kiss, we make up

aiceh.mentang2 tgh dgr lagu katy perry.mcm kene plak dgn tajuk entri aku.ok sebelum tu lagu ni xde kene mengena dlm hidup aku.sila lihat secara tersurat.bkn secara tersirat.kalu xphm boleh tanye cikgu bm.

xde mende lah kali ni.aku nk ckp cume skang bilik ni panas gile ya amat.kipas dah 5 dah.mcm nk
tercabut aku tgk die bpusing.tp panas sungguh.hadoi.pantang buat keje skit.tahap kepanasannye mcm berkebun tgh panas.belum lagi check kadar perpeluhan.sungguh luar biasa.lebih hangat dari biasa.marah x hot.fm aku pinjam tagline diorang?

kenapa ini terjadi?sbb dah lama xhujan kot.mcm aneh plak dah lama xhujan.yelah kan.tanjung malim ni kan antara tempat yg terlembap di malaysia.sbb purata hujan dlm setahun tinggi.eh tp org tg.malim xlemba(p/b) okayy?

tp kalu dah tibe time hujan kau guna payung pun xguna.serupa xpkai payung.kalau nk berkesan kene pakai payung gerai makan tu haa.kat sini je dah 2bijik payung aku guna.sume jenis yg bleh masuk dlm beg.kunun xglemer la bawk payung gabak gi kelas.tp dah asik jahanam je.last2 payung gabak tu yg aku usung.ade logo upsi lagi tau.hihi.

sape nk bagi aku payung gerai cmni?


jadi murid2.seronok x set induksi kite pada hari ini.ape set induksi kite?lagu katy perry.pandai murid2 cikgu.jadi sebelum nk abiskan sesi p&p kite cikgu nk nk buat kesimpulan skit lah.supaya ape?supaya kamu sume paham ape yg cikgu perkatakan hari ini.

ye.saya tau kamu nk balik abu.sabar.duduk dulu.ape yg kite belajar hari ini ialah kalau xhujan maka panaslah.panas=hot.kalu hujan sejuklah.sejuk=cold.

double yay for katy perry.yay!yay!comel sungguh anda nih


2 comments: