Thursday, April 23, 2009

idea dari tag

dui.bile la nk abis exam ni.byk lagi paper plak tu.xsabar nk gi pulau tioman nih.heh.seronok xpasal2.tu pakcik peng inteviu KPM tu dah tunggu kau kat ipsi tau.yelah2.nnti aku kaji la kabinet baru kita ni.ok lah.xde menda sgt.cume nk highlight beberapa perkara dlm minggu ni.

1.baru pas i paper.tu pun baru paper english.ok la kot.cm warm up gitu.cume part grammar cm mengong skit.dah la carry mark ciput.lantaklah.dahla subjek2 pembunuh blum lagi.huhuh 

2.perhatian.sila jgn beri num hp anda kpd kanak2 sekolah rendah.adei.inila padahnye kasi num kat kanak2.yelah.dah mentee aku mase program jom masuk zoo tu mintak.kejam la plak kalu xkasi.kot2 die ada abg ke...eh3.off topic.abis ditaliponnye pastu dok hello3 pastu dok ketawa berdekah2.suara aku mcm badut jadian ke hapa?

3.Oleh kerana aku mempunyai masa lapang dan xde idea utk buat entri baru.maka aku dgn suka hatinye menjawab tag dari rafizan dgn ucapan udah2 le tu bjalan sana sini.pastu update kat blog bagai.buat aku jeles je tau.hehe

soalannye berbunyi begini:

1.what is your desktop wallpaper?
iye.siriyes xtipu.hitam itu menawan.eceh.padahal sebenarnye incik compaq ni dah gile.tiap kali aku set desktop wallpaper misti ilang.last2 aku biar je cmni

2.what is your favourite song?

susah soalan ni.sbb byk lagu yg jadi fave kot.tp yg terpaling suke buat mase kini ialah love story by taylor swift.a yay for her.yay!
click for the lyric:


ok.kurang menepati kehendak soalan tp aku xmau entri ni jadi tlampau pjg.heheh


3.what is your favourite internet browser?

tadaa!inilah kegemaran saye.pakcik google chrome.sgt bergaya,mudah,cepat dan xserabut.


4.what is your favourite site?

ada kenal ini website?


5.what is your favourite movie?

ini movie pertama yg menjadi favourite aku dan bjaya membuatkan aku nangis.mase tu aku sekolah rendah lagi.tp xsilap aku cite ni 18sx kan.part yg dlm kereta kuda ke hape kat bwh kapal tu.huhuh.eh2 sudah2.cite ni berjaya membuatkan aku terkenang2 smpai seminggu lamanye.part yg rose lepaskan mayat jack ke dasar laut tu.huk3 sedih gile part tu.

yg lain2 movie pun byk jugak yg best

ok.dan seterusnya.saye ingin memanjangkan tag ini kpd *drumroll*

-cik fahana:nk tau ape lagu kegemaran beliau skrg sbb die ni gile music skit-
-cik na:nk tau ape movie kegemaran beliau sbb die ni sgt full of thought orgnye-
-cik anin:nk tau kat manela beliau slalu lepak2 kat alam maya ni-
-incik fareast:saje suke2 nk kenal sbb beliau ni follower saye yg paling latest-
-cik ruby:saje nk tau ape desktop die.kot2 ada pic boyfren ka.heheh-

4 comments:

Rafi Samian said...

wah..titanic..very season cite nih adik zety oii.waktu aku bru knl windows 95.skang da vista kn..tp jwpn from other pon cite lme2 gak..syukur 21 ler..papelah.
google chrome??td try,best plak.tp opera best kot agi.
.puas da ati ku ko jwb tag nih..tq

Anonymous said...

heppp ak dah wat da tag tuh..hikhik g la tgk..pastuh kasik upah ek..jgn larikkk begitu saje!~

Aimy Yasmin said...

uhuk~!
nak buwat juge.

eh mengade.

Zety Zainal said...

fizan: season pun seasonlah~

anin:eh abis yg aku pun jwp tag ni sape nk kasi aku upah?

yasmin:er.kan kau dpt word verification 'exambaf' aritu.hehe.exam2