Monday, April 6, 2009

jadual exam ala2 mendera aku yg terdera

21/04/2009 09:00 AM English For Communication I

27/04/2009 02:30 PM Morfologi dan Histologi Haiwan

28/04/2009 09:00 AM Biologi Perkembangan

29/04/2009 09:00 AM Perkembangan Pendidikan Di Malaysia : Falsafah dan Dasar

04/05/2009 09:00 AM Pembangunan Sahsiah

                         02:30 PM Biodiversity of Protista and Animalia

*sigh*

hampagas btul lah bahgian akademik ni.xkasik can aku nk study lebih. back to back tuu.killer paper plak tu.hadeiii~

9 comments:

anaklaut said...

salam..

3 paper yang tarikhnya selang sehari, memnag betul2 mendera..
apapun..lakukan yg terbaik..

all the best to u..

-anaklaut-

Zety Zainal said...

tq anaklaut~

itula..tkejut gak bile tau jadual exam cmni..

harap2 ade pindaan..ngeh3

Rafi Samian said...

apakah animalia n protista??
subjek y berdiri ngan sendirinya??
betul biology
aku study tuh kat subjek biodiversity n ecosystem jer
selain de selit2 kat subjek cell n evolution..sem depan de subjek cell n organism(killer)..
apakah dasar pendidikan negara???
hahaah
kecikguan betol!!!!

Zety Zainal said...

kecikguan eh..cis..ape yg kau merepek ni manusia?

Aimy Yasmin said...

lol~

parah tuh..
bakal cikgu bio eyh?

ahaha~
besh of lux, babe!
=)

Zety Zainal said...

tq2..ya betul..1markah utk anda!

tp..sistem buah pinggang??
sah..kene menuntut lagi ni

hehe~

Aimy Yasmin said...

wawawa~
rilex2...

tp siriyes.
sistem buah pinggang tu sangat hilarious!

ekeke

misswe3tlady_90 said...

lbh kurg jadual aku...
ha...
time paper ni...
Perkembangan Pendidikan Di Malaysia : Falsafah dan Dasar
before msuk exam...wish besday aku dulu...
hehe...berkat2...

Zety Zainal said...

aimy:huhuh..malu2..ah..pedulikan.

pika:aku xdpt melihat perkaitannye di situ??

aimy&pika:hahaha~