Saturday, April 11, 2009

mencari mood kuiz dalam diri

bersempena quiz yg aku akan jalani ahad ini aku nk menyiapkan diri aku dgn mood quiz
sebelum itu.prolog:aku bakal berumur 19tahun pada tahun ni.tp malangnye masih terdapat kanak2 6tahun yg terperangkap dlm diri aku.kanak2 yg suke pada disney princesses.uhuk2.

disney princesses

tajuk kuiz:if i were a disney princess i would be... 
keputusan:snow white.ok.utk versi aku.snow not-so-white.hehe.nnti org ckp aku tipu plak.xbaik woo tipu org.


you are snow white.
hoho.once again.snow not-so-white is much more realistic.it suits me.hehe

you have strong manner and dont ask for more than you already have.
ye2.saye stuju dgn statement ini.im happy with my life.aku bersyukur kerna masih punye iman dan masih berada dlm limpahan kasih sayang Allah SWT.dan juga kasih syg drpd keluarga dan teman2.juga nikmat dan rezeki yg aku trima sejak aku lahir hingga lah kini.trime kasih Ya Allah.

you like to make other people happy before yourself.
yelah.sape yg nk cari musuh kan.ape salahnye kite gembirakan hati org.secara xlangsung hati kita juga turut gembira.ye tak?tp yelah.mood manusia turun naik.kdg2 tu.xjugak.er.sorry to say lah.hai manusia yg bernama zety.huduh betul perangai kamu.

so.sesape yg terasa nk tau diri tu snow white ka,ariel ka,belle ka,jasmine ka,aurora ka ataupun cinderella ka..sila2 la ke flixster.com

stratified squamous epithelium?eh ini histology.allahuakbar.ape ke benda aku merepek kuiz disney princess.for god sake..its histology lahh!!

matilah saye.kuiz lab histology ahad ini.nantikan.jeng3

update on 13april: aku pasti aku xkan dpt zero utk test kali ini. wah konfiden btul..aku dgn penuh yakin yg soalan #8 tu aku jawap dgn betul.

the rest..xtaulah?ok la tuh..paling busuk pun markah aku 1/8...kan?


4 comments:

Hamba Ilahi said...

hahahaha
lawa snow white ni...
salam ukhwah
moga sukses selalu

Zety Zainal said...

terima kasih~

haha cantikkan?name pun princess

tp personally saye lebih suke ariel..yg mermaid tu

Aimy Yasmin said...

bagus sekali cara mencari mood anda.

ade tak disney princess yg wacky @ nasty?
nak jadi yang tu. lol

wawawa

btw, bersara kjap je.
tu pon sbb broadband ta bayar.
haha

Zety Zainal said...

ohh itu sebenarnye.haha

umm.mane de daa disney princess cmtu.

kau la princess ituh~

*wink*