Sunday, April 26, 2009

episod kegigihan

aku ade penyakit.bile demam exam menyerang aku sgt jarang keluar dr bilik.keluar bilik hanya utk ke bilik air je utk melepaskan beberapa hajat yg penting.dan hanya sekali saje akan keluar dari rumah utk memenuhkan perut dan restock bekalan2 makanan utk berhibernasi..er..maksud aku utk study

makanan.incik compaq.cik sony e dan juga cik mp3 merupakan teman sejati ketika belajar.tp ym tidak.say no to ym.

maka idea utk berblog sgtla terhad akibat keadaan aku yg spt katak di bwh tempurung dan juga otak yg agk tepu yg dipenuhi sgala term2 biology.ok kau boleh kata aku nerd.xpe.

mari kita kembali kpd tajuk.dah jauh terpesong nih.

1.bertangguh itu pencuri masa

ye.aku mmg suke sgt bertangguh.nantilah.nantilah.ala.lame lagi.bile dah dekat masanye.padan muka kau la.skrg aku tgh gigih nk abiskan bab reproduction.boring gileee.

2.kegigihan aku study
ye.spt yg telah dinyatakan.aku sdg gigih study.kegigihan aku terbukti bile aku xtdo mlm td.eh tp awal2 pas magrib tu aku dah tdo dulu le.dlm kul10.30 cmtu la bgn.gigih kan? maka beriya2 la aku study.dari 1 bab ke 1 bab.dr sistem perkencingan,ke sistem pernafasan dan lain2 lah.byk gak la aku cover mlm td.pastu dlm pas subuh tu aku tdo la kan.ingat aku robot ke?eh mcm kenal ayat ni.

yelah kan.dah nama tdo pas subuh.name nk bangun pagi seblum tgh hari tu mmg xla kan?satu perkara yg aku nk kongsi.kalau kau set msg tone kau dgn bunyi kucing tgh miau2 adakalanya mmg sgt annoying walaupun kau rase ianya comel.lagi2 plak bile tgh syok2 membuta lepas gigih belajar(ape motif mention gigih byk kali?).dan kau rase nk baling hp tu ke dlm laut mati

kakna
26-04-2009  10:23 am

nun, rumus concentration gram per mole ape ek?

aku rase nk gi um dan2 tu gak dan katok kepala die skali.dahla kacau org tdo.tnye mole2 bagai.kalu tnye cell ape yg line respiratory tract tu bleh la aku dgn konfiden jwb.tu pun xtau ke?ciliated columnar epithelium with goblet cell laa!

3.konsert af 7 minggu ke 7:eat your word!
kalau kau gigih sgt blaja bagai nk rak misti kau gile.oleh itu aku pun curik mase layan konsert af mlm td kat yt.setelah aku mula tgk dr minggu ke 4 aku rase konsert kali ni paling best spjg season ni.

malasla aku nk review.aku bkn tau sgt.tp aku suke persembahan aril dan akim

sejujurnya aku xsuke aril keluar.heh.eat your word la cik zety.kau dulu xsuke aril kan.poyo la apela kan.huh tp sejak minggu ke5 aku dah start suke kat persembahan die.huh?dan mlm td aku rase aril punye persembahan is the best,kalah akim.tp adelah sgt menyedihkan tgk the best performer yg tersingkir.yg tinggal?nan hado kecuali akim,hafiz dan aishah

lagi sorang.ac mizal.eat your word too!jom makan sesama dgn aku.haha.dulu die penah kata die xnak ade budaya nangis2 bile time penyingkiran.tp malam td mase nk umumkan aril yg terkeluar kau nangis gak.heh baru kau tau ye perasaan tu cmne.

oklah.smpai sini jela entri rojak kali ni.nk sambung balik episod kegigihan study.

gambar diperoleh dari incik google dan murai.com


3 comments:

Aimy Yasmin said...

bagus2~!

aku exam pon, macam tak exam.
intenet ini memang menjengkelkan.
pergh ayat.. BM aku A. haha


chaiyok2~!!
aku suda merdeka sem 2 ;))

Zety Zainal said...

ketika entri ini ditulis aku belum merdeka

ketika perkataan INI ditaip.aku sudah merdeka!

sgt indah rasenye!

limaumaniss said...

jemputlah ke seminar menara gading (SMG) di penang....