Wednesday, April 8, 2009

exam oh exam..

aku percaya sume pelajar2 uni kat seluruh malaysia ni sedang dlm mode exam.ye.aku juga.kerna ape?kerna aku juga pelajar universiti.sama seperti kamu.huh?

tp..memandangkan aku ni bkn la seorang yang well organized orgnye..maka aku pun agklah rase menggelabah sbb yelah..exam nk dekat..study pun x..aku ni jenis yg alamak-nak-exam-jom-bukak-buku-dan-pulun punye org..wahaha..sejak azali lagi.

tp..byk btul la penghalang nk study ni..yela org kata nk buat bende baik ni susah~

ade sesapa penah main game ini?amaran kerajaan malaysia.game ini boleh menyebabkan anda jadi penagih.ya.penagih game.same seperti si lelaki yg ketagihan game dota,cs or sebagainye.huh.nk uninstall xsmpai ati lak.abis la sume nnti.


ada kenal ini objek?ini ialah katil.eja.K.A.T.I.L.katil.cis katil.durjana kau.suka memanggil2 aku tatkala aku sedang belajar.nyah kau dari sini.erk.tp.nnti nk tdo kat mane?


inilah kawanku.dan juga musuhku.aku penah terfikir nk tinggal kat umah abg mase tu.tp.xbleh woo.minda aku sibuk berperang menyenaraikan kebaikan si compaq ini.
1.kalu ade announcement dr kwn2 sebio senang.(ceh.mcm la xde hp)
2.kalu boring pas study bleh main game(masalahnye part main game tu lagi byk dr study)
3.senang nk cari info mase study(ceh.rujuk no.2)
4.asignment xabis lagi oo.report histo xbuat agi(eleh.ok la)
.................
yelah2.just shut up ok.aku xtinggal pun kat umah abg

dan yang terakhir..

dah2.xpayah nk salahkan objek2 xbernyawa yg xbersalah tu.pokok pangkalnye kau yg mmg malas nk study.mcm2 alasan plak yg kau bagi ek.
dah2.gi study sana!!!!

6 comments:

Aimy Yasmin said...

yang katil n lappy tu mmg sgt menjengkelkan.

hahah

tp sims tu mmg blom try maen lg.
kang addict lak.
ta pepasal kene kick Uni.
hoho

Zety Zainal said...

ye2.mereka sgt pandai membuat muka ala2 kesian supaya aku mendekati mereka..

haha..nasihat dari pakar.jgn mulakan or else anda akan terjebak..

ngeh3~

Rafi Samian said...

kah2..sama ler..aku dok atas katil dpn lappy..buku kt sebeah tggu nk kelas esok bru pegang..klo x..kirim salam

Zety Zainal said...

buku tu pun jwp..

waalaikumslm rafizan..

haha~

fana said...

wahaha, kmslm a same chicken little tu. comel!
ye zety.aku pun mcm bercita2 nk tinggalkan lappy plus brdband ni kat umah nt. tp tak smpai ati. hari2 lappy ni panggil aku suh bukak die. lalalalala!;p

Zety Zainal said...

hahaa..nk tinggal?gile hebat lah kalu berjaya tinggal..

nmpknye sume lappy2 kita ni pandai berkata2 ye?