Thursday, April 16, 2009

onamae wa?

hait2.konbanwa..
watashi wa zety desu.o genki desu ka?

dah2.bosan lah.aku study td.pastu tetibe jumpe site ini.japanese name generator.aku pun pa lagi.dah feeling2 ala2 jepun jap.


caranya mudah.cume perlu taip nama anda dan nama jepun akan digenerate hanya dgn 1klik

so resultnye?

zety liyana 

Yoshikuni Michiyo
(good fortune for 3000 generation)

heh?kesianla kat 4000th generation aku.jatuh misken ke?haha.tp cute jugak kan?michiyo.mi-chan.michi.eh mcm kimchi plak dah.

ok.nak try utk org lain plak.heheh

Yuki Kaito.apsal nama bapak aku lagi cute?cis!
Toudo Yumi.cis mak aku punye pun lagi cute!
Yoshikuni Ayumu?ayu-chan?ayumu-neechan?hahah.huduh
Yoshikuni Emi.haha cute2.emi-neechan
Anzai Taiki?hahaha.banzai!!!taiki-niichan?buleh lah.

Nakashima Kazuma.Kazuma-kun.haha.ok la kan?

nota kaki:-chan,-neechan,-niichan,-kun ialah honorific suffix yg ditambah pada nama utk address org.

-chan:utk org yg rapat dgn kita atau pun lagi muda.applicable to both boys & girls
-neechan:kakak
-niichan:abg
-kun:kawan lelaki
 
hahah.seronok.tp tipu la sume ni.aku try kat other website.result die totally different.

blogthing:Koto Yamamoto
keichiianime: Zeichi Raiiena(mcm dekat2 kan)

aku rase sume nama tu dah ade dlm database die dan bile kita simply klik generate die pun kuar la nama jepun padahal xde langsung kene mengena dgn nama kita.

so kesimpulannye aku tetap suke nama asal.sekian.


6 comments:

fana said...

kau tau tak. kinchi tu aku asik salah bace je. mcm kincir air. haha!

Zety Zainal said...

kincir air tu bahasa melayu

kau ni..

aku baru nk feeling2 jepun..

potong betul~

haha~

Rafi Samian said...

ceh..nama aku nakashima chiaki
ntah pe ntah maksud dy..center in island n good during autumn..ceh,tetaw je aku nga mengalami autumn sekarang..hahhaha
pe la ko ni..ajak aku main plak..

Zety Zainal said...

hahah..chiaki?
mcm choki2 je..kah3

ini incik compaq ni yg salah.die yg ajak aku main2

kan dah ter ajak org lain ikut sama

Aimy Yasmin said...

ish3...
ni tade final ke ni?
ahaha~

ouh. kun itu....~
spesel sumone kan? kan?
wawawa


*word verification untuk aku:
"exambaf"
exam???
nampak sangat suro blaja.*

T__T

Zety Zainal said...

haih.biasala.incik compaq ni kuat menggoda..

haha.mane de special.kwn aje tu..

bagus incik blog.ingatkan skit pade manusia2 alpa ini yg exam dah nk dekat..

hahah~