Tuesday, April 21, 2009

Desaru Ampai

mari ke tahun 2003!

jumaat.aku ingt lagi sbb waktu tu aku pakai kain istiadat warna ungu.eh aku dah form2.waktu tu ade kejohanan sukan peringkat MSSD.kami budak form2 ni diberi peluang utk ke stadium.sbb kononnye nk bagi sokongan kat atlet sekolah la.dlm perjalanan balik(jalan kaki ni walaupun stadium tu agk jauh) hujan turun.

smpai sekolah warden bagi pelepasan utk kami balik asrama utk tukar baju.kitorang pun ape lagi.beryahoo sakan lah kat kelas.nasib baik xbergoogle skali.

tiba di aspuri.ade yg balik tukar baju trus.skema betul.tp aku dgn kwn2 bajet warden xde.so kami pun meneruskan lah aktiviti bermain hujan.dahla xtukar baju sekolah.siap ajak org lagi

oi hana mira!jomla main hujan!

kami bergerak ke ampai plak.sebab lagi luas.terjerit2 bagai nk gile.siap ade nk terkencing2 lagi

wei aku nk terkencing lah.boleh x aku kencing kat sini?

bajet kau dlm laut ke hape?tp xpelah.budak2 kan.blum mumaiyiz.ahaha.yelatu.ok.sambung terjerit2 bagai n gile.ape yg syoknye pun xtau la.tiba2 hanamira bersuara

eh2.aku dengar mcm suara ustazah mashitah la.

ape kau merepek ni.mane de usatazah time2 cmni.perasaan kau je tu

kami ignore minah ni dan sambung jerit2 dan bergelak tawa sakan dlm hujan.tp hati dah xsedap dan xsegirang td.cis potong btul la.

kami pun bergerak masuk ke taman aspuri(di antara 2 blok).ade kolam tau.cadangnye nk berhenti tp tergoda plak tgk hujan tu

eh toy2 jom masuk dlm kolam jom.aku kata

jom2.zety tgk ni.(toy siap dah buat gaya nk terjun dlm kolam) 

hahaha.bergelak sakan.kami mmg suke ketawa 24/7.tiba2

eh ustazah zuriana!!

sume pun mencicit lari.aku xtau bape lama die de kat koridor.siap dgn rotan tuu.aku pun mencicit lari masuk dlm toilet.

saya nk sape yg main hujan td keluar skrg!!jgn ingat saya xtahu ye!!

sorang2 kuar dari tempat persembunyian.

awk ni bla3333.nk mati ke main hujan.bla333.hah amira.awk tu lujnah(pengawas).cuba la jadi contoh.bla333

dalam ati aku.bleh mati ke kalau main hujan?ape2 la.dah salah kan.diam je la.xkene rotan dah cukup baik dah.rupe2nye yg terdengar suara ustazah tu mmg betul daa..dia sound dari tingkap bilik die.tp dah syok sgt kan.ape nk buat.huhuh.

sejak dari peristiwa tu kami gelarkan kejadian itu sebagai Desaru Ampai .

9 comments:

ayumiyoshida said...

haha...
bestnya zety kalo aku bley join benda main ujan ni dulu...haha..

Aimy Yasmin said...

hahah~
yeah.. penah ade pengalaman macamni dulu.. hoho

oh btw, kenape desaru?
O_o?

Zety Zainal said...

dayah:tang main ujan tu mmg best tp tang kene maki dgn ustz.zuriana tu yg gile xbest..huhuh

yasmin:best kan those old days.sekolah kitorang dekat dgn desaru.so skit2 desaru lah

hahaha~

fana said...

zety!haha. gile la kan time tu. haha. aku tak mungkin lupekan sume ni! haha. seronok. sumpah! hadoi. punye la kanak2 kan. uh. yg tak bule belah aku da siap wat action nk terjun kat kolam busuk tu lah kan. hahaha.gile!!
kelaka.

Zety Zainal said...

tah kau.aku acah je.hahah

kau tgk air kolam yg warna air tebu tu pon tergoda.kah3

heheh.tp kau ingat x sape yg nk terkencing tu...

hahah~

Rafi Samian said...

apakah korang nih..wat bende2 nakal cenggituh..klo utaz rasyid nampak..matila kna pukulan rotan berantai sakti gemala dewa(tambah2 sendiri)..kat aspura tuh,ade la bape putera y da imun..ade resistant gene..aku xde..coz xpenah kna rasenye

Zety Zainal said...

nama pun kekanak.heheh~

mase tu ust rashid blum ade.sbb masetu bkn die yg jd ketua warden.ape kau ingat die suke hati nk kasi masuk asrama?sgt bukan spt beliau.

mase aku form3 aku penah la kene rotan-hikmat-er-gemala-whatever die tu sbb xsolat bjemaah.sakitttt gile.

fana said...

haishh. haha. ingat aa sape tu. ;p
haha. tak bole lupe sume tu la. hahha. mesti ingat sampai bila2 kot. ;)
weheee. setakat merotan dan dirotan tu. dah lali kott. haiahhhhh

Zety Zainal said...

aha.xrugi kan sume tu.jadi kenangan di hari2 tua ni.ehe