Tuesday, March 30, 2010

anugerah blogger cantik

sementara aku tengah rajin menyelesaikan segala hutang entri berkaitan tag dan juga award, adalah baik juga kalau aku selesaikan semua sekaligus.

Anugerah Blogger Cantik


1. ehem. sila jangan cakap aku manusia yang perasan cantik. terima kasih pada ruby yang memang tahu menilai erti kecantikan diriku ini. haha. blah la si perasann. ruby, sila jangan muntah sekarang. nanti abis keyboard kau berselepet dengan muntah hijau. hahaha. 

2. seterusnya acara mempassing award. dengan ini saya menganugerahkan anugerah ini kepada.........dengan ucapan:

a)rafizan: sori weh. aku lupe nak amik award yang dulu tu.
b)mira ayon: sila lah rajin2 bertandang ke blog aku. sombong ah sekarang.(pesan utk diri sendiri juge)
c)pika sair: terima kasih sebab tag aku. haha
d)aimy yasmin: apesal kekerapan kau update blog semakin berkurang?
e)dayah sharif: sama2 la kite berdoa supaya ouran ade live action ek?

3. dan acara kemuncak yang ditunggu-tunggu. 7 perkara tentang penerima award.(perasan lagi)
-akan bercakap bila perlu saja
-kalau takde bende nak cakap, senyum je cukup
-kemalasan utk ke kelas semakin menjadi-jadi
-menyampah dengan lelaki gedik. rase nak lempang!
-lagi 2 tahun nak grad! woohoo!
-anak jati johor
-pernah belajar di kedah,selangor dan perak.

thanks again!

p/s: peraturan menerima award. 1)ucap terima kasih dan linkkan kepada pemberi award 2)pass kepada bloggers lain dan 3) state 7perkara tentang penerima award.

4 comments:

Amira is mira said...

zety..aku rajin memfollow ko..cume mls nak drop something jela syg...
ahahahaha..nak award btol2..hehehe

Zety Zainal said...

haha bajet takde. ini je yg mampu. sob sob sob sobrii~

Ruby said...

naseb baek ko pesan jgn muntah...jadi aku tak muntah, tapi terus pengsan!

haha..

Aimy Yasmin said...

hehe. tq bebeh! :)
nnt aku amek.