Tuesday, March 31, 2009

tragedi..

hari ini hari tragedi..nape ye?

1. Misteri kecurian purse sedang melanda warga upsi..khasnya warga fst..nk lagi khas..warga kelas aku yakni student bio 08/09. kejadian berlaku di makmal fst ketika sume student bio sibuk menyiapkan projek amali histology dr.haniza hanim.seramai 5orang mangsa(mungkin lebih) dilaporkan telah menjadi mangsa. 


crime scene.er.ini bkn bangunan sekolah ye

ok.ini apa yg aku pikir.pencuri tu mmg manusia keji.aku xtau la yg si pencuri tu student upsi ke atau outsider.harap2nye outsider lah.xsanggup aku nk bayangkan ada dlm kalangan anak2 kandung suluh budiman ni ada pencuri.kpd kwn2 ku yg menjadi mangsa.sabarlah ye.

2.handset oh handset.aku xhilang hp.malah xde pun yg hilang hp.tp aku sgt bengang ari ni.pagi td aku ke kampus tanpa hp.dan seharian aku di kampus tanpa hp.dan aku sgt memerlukan hp.

-aku perlu msg sinah psl replacement ke pulau tioman.hp xde
-aku perlu stopwatch utk set masa kat lab.hp xde
-aku perlu camera nk amik gambar time boring masa kat lab.hp xde
-aku perlu call shakir suh ganti tempat aku kat lab.hp xde

ouh.sgt seksa.terpaksa pinjam hp org.tq to hasni..hehe

persoalannya.yg kedua ini pun kira tragedi ke?

credit gambar:diambil dari fs mare

2 comments:

anaklaut said...

ish..ish..sape lah yang buat perkara ini..tak patut betul..bakal guru ni..

apapun sabar lah.

Zety Zainal said...

entahlah anaklaut..
rambut sama hitam..
hati lain2..

simpati sama kwn2 yg jadi mangsa