Thursday, February 19, 2009

restore default setting..

huhu..kalu la otak aku cam pc aku ni..dgn mudahnye nk reset pape yg patot..oh ye..best jugak kalu bley reformat..xsuke lahh saye dgn hidup saye skang..maaflah zety..aku asik complaint je manjang..sume kerana itu..ape itu..itu2 la..ape2 yg patut..ape2 yg berkaitan..yg sebenarnye sgt xberkaitan..sgt2 jauh tersasar dr landasan..oleh itu..mari kite pastikan yg zety ni is right on track..landasan ape tu..yaa..bkn landasan ketapi..tp landasan yg betul iaitu landasan yg benar..huh..payah btul la..maksudnye kembali ke  hidup yg tenang cam sem 1 dulu..aiyak..sengal la itu sesetengah org..kalu cmni la gayenye..kau bule chaow dr idup aku..menyemak je..slama ni aku bahagia dgn idup aku..so jgn berani2 ya sesapa nk kacao kehidupan aku..berani ya ko kacao idup aku..mau mati ka?byk lagi yg patot aku pk..yg lagi byk paedah utk aku..so skali lagi aku kata..kalu cmni la gayenye..kau buleh angkat kaki dr idup aku..ada paham..so aku pun bule la idup dgn tenang walopun xsetenang dulu kerana asgnment2 yg bertimbun2 itu..ada paham..kau bule chaow..aku xmau pk lagi sebab menambahkan kusut pkiran aku je..

tp kdg2 aku kalah jugak dgn tekanan..

tp itula pengorbanan..utk ibu..utk ayah..utk diri aku sendiri..

stiap kali aku kalah..aku perlu btambah kuat..itu la pesan seorang zety kepada dirinya..

oleh itu..seorang zety ingin berpesan kepada dirinya:

by the moment u wake up in the morning..make sure u get rid of 'those' thing..pls get real ok?
so..restore default setting in your mind like you are used to be..

No comments: