Sunday, February 8, 2009

2 si kecik yg comel

ini ialah muhamad adam zafran bin zairul hadi..he is my very 1st nephew..but i also have a niece too..haha..adam ni malu sket la..maklum la..kecik lagi..tdo pun tutup muka..adam lahir 23november 2008..adam ni lahir kat Pusrawi,KL..time pic ni diambil adam baru umo sebulan..umm..xbyk pic adam sbb die jauh kat kl..xtau la ape perangai si hero kecik ni bile dah besar skit nnti..cam sepupu adam(mimin) tu..dah umo 8bln dah..adoi..bkn aku yg buli dak kecik..dak kecik yg slalu buli aku..aku dahla mane reti jaga baby..dah kata anak bongsu..hehe..yg adam ni pun aku blum lagi dukung..psl kecik sgt..takut plak aku..haha..

ini plak pic latest adam..dah 2bln++..mase ni ade kenduri kat umah aku..skali dgn mimin..skali aku tgk adam ni mcm sin chan la plak..hahaha..ni misti sbb bapak die suke sgt tgk sin chan mase kak 
lia pregnant..xsenonoh punye abg adi..haha..tp xpe la..comel ape kan adam kan??


inila budak btuah yg ske buli aku neh..si cinderella botak neh..ini la sepupu adam..inila jgk aina yasmin bt mohd faizul hafiz..a.k.a mimin botak@acmin..dan byk lagi la name die..mimin ni lahir 16 mei 2008 kat hosp.batu pahat..mimin nih duk kat umah aku je..psl umah die dgn mama papa mimin masih dlm construction..ni la dak yg byk kerenah tu..pening kepala aku..dah la garang..huhui..aritu die nk tarik wire laptop aku..aku dahla tgh main game..xpkai bateri..lagi mau cabut..aku xkasi..pe lagi meraung2 1
 umah..haha..padan muka aku..siap kau budak..nnti tgu ko besar skit..baru bleh buli..muahahaha..*evil laugh*..jht punye makcik..



ini mase 1st time mereka bjumpa..masetu adam kecik lagi..1bln..mimin 6 or 7bln xsilap aku..haha..lawak btul muka mimin..misti die pelik..sapela org ni..aku xpena nampak pun sblum nih..haha..adorable btul la si kecik 2 org nih..im looking forward 4 the next raya eid..mase tu mimin dah setahun lebih..adam plak dah 8 bln++ kot..misti comel(dan memeningkan kepala juge) time tu..haha..

smpai sini je la utk kali ni..

No comments: