Wednesday, February 11, 2009

midnite slurping...slurrrppppp aje lah!

ini megi saye..ini fave.megi saye..xde kuah..dan telur bersepah..ohh sedapnye

aku ade bad habit..aku suke makan megi..bkn tu aje..aku suke mkn megi pade tgh mlm..so..timbula term midnite slurping..kdg2 aku teringin nk mkn..dan saje je..tp biasenye sbb aku mkn mlm2 buta ialah sbb mlm slalu lapar..huhu..cant help it..bkn kat kolej je aku ske mkn megi..malah kat rumah pun aku tetap teruskan habit midnite slurping nih..tp kalu kat umah yg lagi bestnye..mkn sambil tgk tv..dan ade air sunkist sejuk..waahh..lagi nikmat..then bila pagi ade plastik megi dlm tong sampah..bermulalah satu babak di pagi hari..
 
ibu:ohh..mlm tadi mkn megi ek..tula..org ajk mkn mlm xmau..mlm2 masak megi..(dan..seterusnya)

anak:heeee(tsengih2 mcm kerang basi) 

haha..itulah realitinye..satu cerita di celah kehidupan manusia di Johor..hehe..aku tau la mkn megi xelok utk kidney..huk2..tp tahla..tp bkn sebarang megi yg aku ske..stakat megi pastu curah air panas dr heater..mcm style mase kat asrama dgn matrix dulu..ee..xsuke aku..aku suke megi yg direbus smpai megi tu lembut..air pun tinggal skit..pastu letak telur..kacau skit2 biar telur tu pecah..waahh..sedapnye..megi plak aku ske megi kari..xske sgt yg lain..cume kekadang aku teringin nk mkn megi tomyam..tu pun slalu beli megi cup je..brand megi(megi tu brand la oii) plak aku slalu mkn maggi dgn mamee..pama pun ok la..tp aku xske sgt pama..sedaaap pun aku xske..

ish..cair air liur aku la cite psl megi faveret..haha..tp on thing yg aku xbleh lupe psl megi ialah..moment kat asrama dulu..time tu megi sebungkus kongsi smapi 5 org..time tu sedap gile megi..air panas amik dr water cooler..pastu smbil mkn..gosip2..haha..seronok..rase sedap je megi tu..then bile aku duk kat matrix..slalu mkn megi pun sorang sebungkus..rase xsedap plak..aku xtau la nape..mungkin nikmat bkongsi tu buat megi tu rase sedap..lagi 1 cite..aku penah mkn megi udang sorang2..ya ampun..xsedap gile..then kwn2 aku dtg..aku kasi la mkn..skali bila aku mkn..eh sedap la plak aku rase..huhu..

rasenye tu je la kot psl megi..haha..

No comments: