Sunday, February 8, 2009

Kem Kecemerlangan Akademik Semester 2 08/09

huuu..zaimah is my hero today..tq zai..huhu..here's the story..

kelihatan seorang zety sdg tdo..walopun ari dah siang buta..biasela..ari ahad la katekan..tibe2..miaw222..hp zety itu berbunyi..

zety:eii bising plak hp ni..miau2..(lantas menolak sliding phonenye)
 
ZaiUPSI
08-02-2009 10:19 am
zety,nk g skali jap g

zety itu pun dgn mamainye berfikir..eh..aku ade janji dgn zai ke ari ni..puas si zety ni pk..aku de event ke ahad ni..xsilap aku event2 aku start next week..pk punye pk..si zety ni buat conclusion sndri..agknye zai salah anta msg kot..dah nk sambung tdo blk ni..xsenonoh btul..nk tanye kredit tade..skali tetibe..eh 8hb..cud it be?die pun kuar bilik dan nmpk housematenye sdg cantek bsiap2..

zety: eh zatil..ade gi mane ari ni?

zatil:ohh 11.30 gi audi..utk budak yg dpt anugerah dekan..

zety:ohh..btul la..(dan bsiap2 dan trus topup utk call zaimah)

camtula kisahnye...sbnarnye aku tau dah psl kem ni..cume aku xleh nk pastikan name aku ade xdlm list..sbb list name tu dlm format pdf..akunye notebook ni maslah skit dgn pdf..aku pon wat xtau la..nseb baik si zaimah tu msg..

rupenye ade ceramah kat audi..best jgk la..baru la rase motivated skit..penceramah tu cite la skit2..cmne nk maintain pointer and so on..memetik antara kata2 yg menarik

we play by the rules
do it right from the 1st time

adela lagi beberapa yg menyuntik semangat aku yg xseberapa nih..so skang aku nk kene setelkan baca manga..and really need to take a break..sbb byk keje owh..huhu..xsilap aku mse aku baca midori no hibi pun aku kata cmni..xpela..skit je lagi nk abis nih..bile aku pk2 blk..bule ke aku masuk dlm dean list lagi sem ni..haih..xpela...biar aku pk cmne nk wat

tingkatkan prestasi..kurangkan bermain..o yeah..
till then..daa~

No comments: