Sunday, August 22, 2010

tagged! antara yang tersusah

disebabkan laptop aku rosak hari tu, maka banyaklah entri tag dan award yang tertangguh. oleh sebab aku happy hari ni kerna urusan PTPTN dah selesai, maka aku nak jawab tag dari anin

damn, susah kot nak buat. hoi lah anin, siaplah kauu!

1. peraturan
jawab semua soalan menggunakan huruf pertama anda. contohnya nama kau tipah, jadi gunalah huruf T.

- elakkan menggunakan jawapan yang sama untuk soalan yang berikutnya

- untuk nama boy&girl, sila jangan guna nama sendiri


2. soalan

what is your name?
zety liyana zainal abidin

a four letter word
zoom (gali gali zoom gali gali zoom ) <---------- lirik lagu pengakap. suka!

a boy's name
zico

a girl's name
ziana zain

an occupation
zorro. cita-cita saya nak jadi zorro sebab boleh nyanyi lagu i want to spend my lifetime loving you

a color
zz..er..z. zitam? jap. ok dah google. zucchini (a shade of green)

something u'll wear
zip-up boot. ngeh ngeh ngeh. tq google .

a type of food
zinger burger. 

something found in the bathroom
zzz.. (orang tido)




a place
zimbabwe

a reason for being late
ziman belasah aku. tu yang lambat tu.

something u'd shout
zurang zaja!!! zentang-zentang zaku zelat z, zau zejek-zejek zaku zeh?!

a movie title
zombieland. 

something u'd drink
zesty zapple (air fnn ke mirinda tah)

a musical group
zety and the computer. confirm ke laut!

animal
zebra, zirafah. ceh ceh banyak jawapan.

fruit
zaqqum (buah yang kat neraka tu. boleh?)

3. kenekan kawan anda
aku nak suruh seorang je jawap. nuraimy yasmin. tapi aku nak kau jawab pakai initial Y. are you up for the challenge? ha ha ha.


bila main benda alah ni, aku teringat pulak mainan masa sekolah-sekolah dulu.




p/s: anin, kau tak state kan tak boleh pakai google. kira jawapan aku ni valid lah kan. hahaha!

7 comments:

Aimy Yasmin said...

haha kuang ajaqqq.. susah wehh susahhhh.. hahaha aku sahut cabaran ko. kite tgk ape aku jawap. muahaha

Zety Zainal said...

zazaza..eh, hahaha!

mana bole aku sorang je yang sengsara jawab benda alah ni.haha

Anonymous said...

haha zoro ye cite2 ko...zemang zau zijak!..hak

ain fathihah fhm said...

hak3. kelakar lah jawapan hang,zety

Zety Zainal said...

anin
kalau la mak aku tau, mesti dia kecewa kan?hahah

ain
hahah entah pape. susahh kot nak cari jawapan.

Ruby said...

ayat terbaek!!!

zurang zaja!!! zentang-zentang zaku zelat z, zau zejek-zejek zaku zeh?!

haha..terbelit lidah aku baca...

Zety Zainal said...

ruby
haha. sebenarnya ada ke org pelat camtu ha. aku rasa takde.