Monday, January 25, 2010

24 jam sehari macam tak cukup.

tak pernah aku rase malas gile nak buat keje macam malam ni.
entah.yang aku tau aku taksuke gile buat lab report
aku punye ayat takpayah cakaplah. memang nangis cikgu bi aku bace.
cume tulisan tu aku kasi cantik skit sebab last week kene sound tulisan buruk.

tapi aku tak peduli dah. esok ade kuiz ekologi plak!
siyuttt aku terlupe.

kesimpulan: teknik pengurusan masa yang buruk sekali. memang la 24jam sehari tak cukup!

p/s: camne nk uruskan masa dengan berkesan?


5 comments:

Jard The Great said...

aku suka urus last minit. hehehe

Aimy Yasmin said...

urus mase cam aku ah. esok nak test, nak exam sume, malam ni baru tak tido. baekkkk punyaaa stadi.. haha

saiful mohamed said...

24 cukup..pandai manage..

Zety Zainal said...

itula..sepatutnye cukup

haiz.nmpaknye banyak yg same spisis nih.haha

amirah said...

x cukup meh..
<tamak tul ak