Monday, August 4, 2008

taking a new step..

currently studying in UPSI..at last..tecapai 1 cita2 mase kecik..nk masuk u..bile masuk sekulah asik berangan bile la nk masuk u..tp....

pendidikan?its not my choice..tp since sume org harapkan aku akn amik pendidikan..xsmpai ati lak nk keciwakan harapan2 mereka tu..actually its a long story..arwah atuk dulu cekgu..ayah pun cekgu..aku ank yg kecik..sume abg2 dgn kakak xde yg amik pendidikan..so ayah aku harap ank die yg kecik ni amik pendidikan..mula2 bila aku ckp xnk die xkesah tp de 1 ayat tu aku xleh lupe.."dah xde pewaris(pewaris cikgu) la cmni..dah putus dah"

aduyai..pastu pk2 balik..aku try la..dgn hati yg xbape rela gi la uijan Medsi..suke2 je amik..pastu gi la interview..huh,,its a nitemare..muke interviwer tu garang..siap de misai tebal..ayat xleh blah "ckp tergagap2..mcmne nk jadi cikgu!!"dush!!kurang asam..then bile kuar result UPU..alhamdullilah..berjaye gak akhirnye..kikiki

and now...aku dah bergelar mahasiswi UPSI,jurusan sains biologi..so far so gud..skang tgh mempupuk smgt perguruan nih..saye cikgu bitara..kikiki..skang ni berangan lak..bile la nk sem8 ni..xsaba nk grad..

hehe..dream on girl~

update on 25 feb 09:haha..mase camping kelana ritu aku jumpe dgn ika..ika skali dgn aku mase inteviu kat uthm ritu..rupenye die pun kene dgn pacik misai gak..hahahah..senasib la dgn aku..

2 comments:

Anonymous said...

salam...nie adik faizul kew??
huhuuh..ape citer dia skg ar...dh kawen heh?nt kem slm kt dia ea..ckp kwn dia mase frm 6 dlu kem slm..lame tol xjumpe kwn2 lame mase skola dlu...huhuh.. dia mengajar kt skola mane?

Zety Zainal said...

aiyak baru perasan..saye adik ipar die..aah..die dah kawen..dah ade sorang anak..skrg mengajar kat SMK Dato Seth kat pontian..

er..tp nk ckp sape ni yg kim slam..